Η Stella McCartney επιστρέφει με μια πρωτοποριακή καμπάνια που συνδυάζει τη μόδα, την τεχνολογία και την περιβαλλοντική συνείδηση. Για τη συλλογή της Άνοιξη-Καλοκαίρι 2025, η διάσημη σχεδιάστρια μόδας παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό project, όπου η μόδα συναντά τη βιωσιμότητα και την τέχνη της τεχνητής νοημοσύνης. Μέσα από ένα σμήνος ψηφιακών πτηνών, η McCartney θέτει στο επίκεντρο την ανάγκη προστασίας των πουλιών, πολλά από τα οποία απειλούνται με εξαφάνιση.

Έμπνευση από τη λογοτεχνία και τη φύση

Η ιδέα για αυτή την καμπάνια γεννήθηκε μέσα από την ανάγνωση του βιβλίου «The End of the End of the Earth» του Jonathan Franzen, ο οποίος είναι γνωστός για την αγάπη του για τα πουλιά και την περιβαλλοντική του δράση. Όπως αποκάλυψε η ίδια η McCartney, η Greta Gerwig ήταν αυτή που τη σύστησε στο έργο του Franzen, γεγονός που την ώθησε να ενσωματώσει το θέμα της προστασίας των πουλιών στη συλλογή της.

Μέσα από το μανιφέστο «Save What You Love», η σχεδιάστρια στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα για την ανάγκη διατήρησης της φυσικής ζωής, ενώ παράλληλα παρουσιάζει τη συλλογή της, που είναι η πιο βιώσιμη που έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα. Σχεδιασμένη χωρίς δέρμα, γούνα ή φτερά, η συλλογή επιδιώκει να προάγει τη μόδα με οικολογική συνείδηση, χωρίς να θυσιάζει την αισθητική.

AI πουλιά και μια νέα προοπτική

Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον Ethan James Green, φέρνει στο προσκήνιο τη μείωση του πληθυσμού των πουλιών, με στοιχεία που αποκαλύπτουν πως το 50% των ειδών βρίσκεται υπό εξαφάνιση. Επιπλέον, περισσότερα από 3,4 δισεκατομμύρια πουλιά σκοτώνονται ή επηρεάζονται αρνητικά κάθε χρόνο λόγω ανθρώπινων δραστηριοτήτων.

Διάβασε επίσης: Η Stella McCartney αποχωρεί από την LVMH

Για να αποδώσει αυτό το μήνυμα, η McCartney συνδύασε μοντέλα με περιστέρια και φανταστικά πτηνά που δημιουργήθηκαν μέσω AI, συμβολίζοντας έναν πιθανό μελλοντικό κόσμο όπου τα πουλιά θα υπάρχουν μόνο στη φαντασία.

Διάσημα πρόσωπα στη νέα καμπάνια

 

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν γνωστές προσωπικότητες όπως η ηθοποιός Eva Mendes, η Myha’la, το μοντέλο Alex Consani και η τραγουδίστρια Raye. Το κάθε μοντέλο υποστηρίζει διαφορετικούς κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς σκοπούς:

  • Η Myha’la προωθεί την εκπροσώπηση στα μέσα ενημέρωσης και αγωνίζεται κατά του ρατσισμού και της έλλειψης στέγης.
  • Η Consani, μοντέλο της χρονιάς στα Fashion Awards 2024, έχει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη των τρανς δικαιωμάτων και της ένταξης στον χώρο της μόδας.
  • Η Eva Mendes εργάζεται για τη στήριξη των γυναικών και των παιδιών λατινοαμερικανικής καταγωγής, ενώ δραστηριοποιείται στη μείωση της χρήσης πλαστικού στα καταναλωτικά αγαθά.
  • Η Raye αγωνίζεται για δικαιοσύνη στη μουσική βιομηχανία, ενώ τα τραγούδια της συχνά θίγουν περιβαλλοντικά ζητήματα και τον αντίκτυπό τους στις γυναίκες έγχρωμων κοινοτήτων.

Βιώσιμες καινοτομίες στη μόδα

 

Η νέα συλλογή Stella McCartney παρουσιάζει σημαντικές καινοτομίες στον χώρο της βιώσιμης μόδας, με τη χρήση οικολογικών υλικών:

  • Hydefy: Η πρώτη τσάντα από αυτή τη vegan εναλλακτική του δέρματος, που βασίζεται σε μύκητες.
  • Peekaboo: Νήματα από ανακυκλωμένο νάιλον, που χρησιμοποιούνται για πλεκτά ρούχα.
  • Kelsun: Ύφασμα από φύκια, που για πρώτη φορά διατίθεται στην πολυτελή αγορά.
  • 886 Royal Mint: Χρυσά και ασημένια κοσμήματα κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα ηλεκτρονικά και ιατρικά απόβλητα.

Το νέο κεφάλαιο της Stella McCartney

https://www.instagram.com/stellamccartney/

Αυτή η καμπάνια αποτελεί την πρώτη μεγάλη κίνηση της McCartney μετά την πλήρη απόκτηση του brand της από την LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Αν και η σχεδιάστρια συνεχίζει τη συνεργασία της με τον κολοσσό της πολυτελούς μόδας, πλέον κατέχει τον πλήρη έλεγχο της μάρκας της. Η LVMH ανακοίνωσε πως η συνεργασία τους τα τελευταία πέντε χρόνια ήταν γόνιμη και ότι η McCartney συνεχίζει δυναμικά ως παγκόσμια πρέσβειρα βιωσιμότητας.

Ένα μήνυμα πέρα από τη μόδα

Η Stella McCartney δεν δημιουργεί απλώς μια νέα κολεξιόν – στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της προστασίας της φύσης και της βιώσιμης μόδας. Με πρωτοποριακές τεχνικές, AI δημιουργίες και έναν ισχυρό περιβαλλοντικό στόχο, η νέα της καμπάνια δεν είναι απλώς μια ωδή στα πουλιά, αλλά και μια πρόσκληση για δράση.

Διάβασε επίσης: Stella McCartney: Το πρόσωπο της χρονιάς 2024 από την PETA για την ηθική μόδα

Comments are closed.

Pin It