Η Barbie συνεχίζει να πρωτοπορεί και να εμπνέει, αυτή τη φορά με μια νέα, ξεχωριστή προσθήκη στη σειρά Barbie Fashionistas: τη Barbie με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 (T1D). Πρόκειται για μια κούκλα που δεν είναι απλώς παιχνίδι, αλλά σύμβολο ενσυναίσθησης, αποδοχής και ορατότητας για εκατομμύρια παιδιά που ζουν με τη συγκεκριμένη πάθηση. Η Mattel, η εταιρεία πίσω από τη θρυλική Barbie, ανακοινώνει ότι στόχος της νέας αυτής κυκλοφορίας είναι να βοηθήσει ακόμη περισσότερα παιδιά να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους μέσα από το παιχνίδι. Η Barbie με διαβήτη τύπου 1 προσφέρει ένα θετικό πρότυπο, ενισχύοντας την εκπροσώπηση, αλλά και την ευαισθητοποίηση γύρω από μια χρόνια, συχνά παρεξηγημένη, πάθηση.
«Η δημιουργία αυτής της Barbie αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της συμπερίληψης», δήλωσε η Krista Berger, Senior Vice President της Barbie.
Με επιστημονική ακρίβεια και αγάπη
Για τον σχεδιασμό της νέας κούκλας, η Barbie συνεργάστηκε με τον παγκόσμιο οργανισμό Breakthrough T1D (πρώην JDRF), ο οποίος ειδικεύεται στην έρευνα και υπεράσπιση για τον διαβήτη τύπου 1. Η κούκλα φέρει:
-Αισθητήρα Συνεχούς Καταγραφής Γλυκόζης (CGM) στο μπράτσο – σε ροζ, φυσικά, τόνους.
-Αντλία Ινσουλίνης στη μέση, όπως ακριβώς φορούν και πολλοί ασθενείς στην καθημερινότητά τους.
-Ρούχα σε μπλε αποχρώσεις με πουά σχέδια, εμπνευσμένα από τα διεθνή σύμβολα για τον διαβήτη.
-Τσάντα ώμου σε παστέλ μπλε για τον απαραίτητο εξοπλισμό ή σνακ.

Αληθινές ιστορίες πίσω από την κούκλα
Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από την παρουσίαση δύο ακόμα ξεχωριστών κουκλών Barbie, εμπνευσμένων από τις Robin Arzón, εκπαιδεύτρια στο Peloton, και τη Lila Moss, μοντέλο και κόρη της Kate Moss – και οι δύο ζουν με διαβήτη τύπου 1 και είναι ενεργές υπέρμαχοι ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. «Είναι τιμή μου να συμμετέχω σε μια τέτοια προσπάθεια. Θέλουμε να δείξουμε στα παιδιά ότι η ζωή με διαβήτη τύπου 1 μπορεί να είναι γεμάτη δυνατότητες», δήλωσε η Robin Arzón.
Η Lila Moss συγκινεί όταν λέει: «Το να βλέπω μια Barbie που μοιάζει με εμένα και φορά αισθητήρα όπως εγώ, είναι μαγικό».
Η ελληνική πλευρά της καμπάνιας
Στην Ελλάδα, η Barbie συνεργάζεται με την ηθοποιό και μοντέλο Ξανθή Τζερεφού, η οποία έχει μιλήσει ανοιχτά για τη δική της εμπειρία με τον διαβήτη. Η καμπάνια στηρίζει και τη δράση της Πανελλήνιας Ένωσης Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ), αναγνωρίζοντας τη σημασία του έργου της για τα παιδιά και τις οικογένειες που ζουν με τη νόσο.

Barbie Fashionistas: Ποικιλομορφία χωρίς όρια
Η Barbie εδώ και χρόνια δεν είναι «απλώς μια κούκλα». Η σειρά Fashionistas περιλαμβάνει πάνω από 175 διαφορετικά μοντέλα, με διαφορετικούς σωματότυπους, χρώματα δέρματος, τύπους μαλλιών, αναπηρίες και παθήσεις. Από Barbie με σύνδρομο Down, μέχρι κούκλες με ακουστικά βαρηκοΐας, η Mattel επενδύει στην εκπροσώπηση και ενσυναίσθηση. Μάλιστα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ, η εταιρεία ξεκίνησε το 2020 μακροχρόνια μελέτη που αποδεικνύει ότι το παιχνίδι με κούκλες βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και ενσυναίσθηση.
Βιώσιμο μέλλον για τις Barbie του αύριο
Η δέσμευση της Barbie δεν σταματά εδώ. Έως το 2025, όλες οι Barbie Fashionistas θα κατασκευάζονται κατά τουλάχιστον 50% από βιοκυκλικό πλαστικό, ενώ η συσκευασία θα είναι πιστοποιημένη από το FSC, στοχεύοντας σε έναν πιο βιώσιμο και υπεύθυνο κόσμο.

Comments are closed.