Έχεις στείλει δεκάδες βιογραφικά για αναζήτηση εργασίας και δεν έχεις λάβει απαντήσεις; Νιώθεις πως, όσο κι αν προσπαθείς, το δικό σου μοιάζει με όλα τα υπόλοιπα; Δεν είναι η εμπειρία σου το πρόβλημα – είναι ο τρόπος που την παρουσιάζεις.

Ένα δυνατό βιογραφικό δεν είναι απλώς μια λίστα με δουλειές και δεξιότητες. Είναι το προσωπικό σου brand. Οι recruiters αφιερώνουν μόνο 6 δευτερόλεπτα στο κάθε βιογραφικό πριν αποφασίσουν αν θα το κρατήσουν ή θα το απορρίψουν. Αν δεν τους τραβήξει αμέσως την προσοχή, απλά θα χαθεί μέσα στο πλήθος.

Αν θέλεις το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει και να πάρεις περισσότερες συνεντεύξεις, ακολούθησε αυτά τα 3 απλά, αλλά game-changing tricks.

1. Χρησιμοποίησε αριθμούς και δεδομένα

Αν το βιογραφικό σου λέει απλώς «Εργάστηκα ως Social Media Manager», δεν λέει τίποτα. Αν όμως γράψεις «Αύξησα την οργανική απήχηση των social media κατά 120% σε 6 μήνες», τότε ξαφνικά κάνεις εντύπωση.

Οι αριθμοί βοηθούν να αποδείξεις την αξία σου με γεγονότα, όχι με γενικότητες. Προσπάθησε να προσθέσεις μετρήσιμα αποτελέσματα στις προηγούμενες δουλειές σου:

1.Αν δούλευες σε πωλήσεις, γράψε: «Αύξησα τις πωλήσεις κατά 30% σε ένα εξάμηνο».

2.Αν ήσουν σε marketing, γράψε: «Δημιούργησα καμπάνια που έφερε 5.000 νέους followers στο Instagram».

Διάβασε επίσης: Επιστροφή στην εργασία μετά από καιρό: Πώς από το διάλειμμα να βρεθείς ξανά στην κορυφή

3.Αν έχεις οργανωτικές δεξιότητες, γράψε: «Μείωσα τον χρόνο ολοκλήρωσης project κατά 20% βελτιώνοντας τη διαδικασία».

Δείξε ότι φέρνεις αποτελέσματα και αμέσως θα έχεις ένα πιο ελκυστικό βιογραφικό.

2. Πρόσθεσε ένα ισχυρό προσωπικό summary

Οι περισσότεροι υποψήφιοι αρχίζουν το βιογραφικό τους με μια γενική ενότητα «Στόχος Καριέρας», που δεν λέει τίποτα. Αντί για αυτό, ξεκίνησε με ένα μικρό αλλά ισχυρό προσωπικό summary που δείχνει ποια είσαι και τι μπορείς να προσφέρεις.

Ένα καλό summary πρέπει να περιλαμβάνει τρία βασικά στοιχεία:

1.Ποια είσαι (π.χ. «Επαγγελματίας στο digital marketing με 5 χρόνια εμπειρίας…»).

2.Τι μπορείς να προσφέρεις (π.χ. «Ικανότητα στη δημιουργία στρατηγικών που αυξάνουν την αφοσίωση του κοινού…»).

3.Ποιος είναι ο στόχος σου (π.χ. «Αναζητώ ένα δυναμικό περιβάλλον όπου θα μπορώ να αξιοποιήσω τη δημιουργικότητα μου…»).

Δες ένα παράδειγμα:

«Εξειδικευμένη Digital Marketer με 5 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία και διαχείριση καμπανιών social media. Έχω βοηθήσει brands να αυξήσουν την οργανική τους απήχηση κατά 150% μέσω στρατηγικού περιεχομένου και data-driven αποφάσεων. Αναζητώ μια θέση σε μια καινοτόμα εταιρεία όπου θα μπορώ να συνδυάσω τη δημιουργικότητα με την ανάλυση δεδομένων για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη».

Έτσι, πριν καν διαβάσουν το υπόλοιπο βιογραφικό σου, ξέρουν ποια είσαι και τι έχεις να προσφέρεις.

3. Χρησιμοποίησε το LinkedIn για να τραβήξεις recruiters

Αν δεν έχεις δυνατή παρουσία στο LinkedIn, χάνεις πολλές ευκαιρίες. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν φτάνουν ποτέ σε αγγελίες – οι recruiters ψάχνουν απευθείας στο LinkedIn.

Τι μπορείς να κάνεις;

1.Βελτίωσε το LinkedIn headline σου: Αντί για «Marketing Specialist», γράψε «Helping brands grow through innovative digital strategies».

2.Γράψε ένα δυνατό LinkedIn summary: Αντί για copy-paste του βιογραφικού, γράψε μια μικρή ιστορία για την εμπειρία και τις φιλοδοξίες σου.

3.Χρησιμοποίησε keywords στη σελίδα σου: Αν οι recruiters ψάχνουν «SEO Expert», αλλά εσύ γράφεις «Content Creator», ίσως να μην εμφανίζεσαι στα αποτελέσματα αναζήτησης.

4.Δικτυώσου!: Στείλε αιτήματα σύνδεσης σε επαγγελματίες του χώρου σου και συμμετείχε σε LinkedIn posts με σχόλια που δείχνουν τη γνώση σου.

Ένα δυνατό LinkedIn προφίλ δεν αντικαθιστά το βιογραφικό σου, αλλά μπορεί να σου φέρει περισσότερες προτάσεις εργασίας χωρίς καν να στείλεις αίτηση.

Να θυμάσαι: Ένα δυνατό βιογραφικό δεν είναι απλώς μια λίστα με δουλειές, είναι το εργαλείο που θα σε φέρει πιο κοντά στην καριέρα που θέλεις. Αντί να γράφεις απλές περιγραφές, δείξε αποτελέσματα, πες την ιστορία σου και αξιοποίησε τις online ευκαιρίες. Κάνε αυτές τις μικρές αλλαγές και θα δεις αμέσως τη διαφορά στις απαντήσεις που λαμβάνεις!

Διάβασε επίσης: Δυσκολεύεσαι να πάρεις αποφάσεις στη δουλειά; Πώς θα το κάνεις πιο εύκολο

 

Comments are closed.